domingo, 8 de mayo de 2016

Les nostres recomanacions lúdiques!

Tants jocs i tant poc temps per jugar-hi!
Això és una part dels jocs que hem jugat darrerament i que valen la pena:
 Bang, un dels meus favorits. M'encanta tenir la mà plena de cartes per jugar, tant al teu propi torn com als dels altres. M'ha agradat tornar a jugar unes quantes partides amb distints grups de jugadors després de tant de temps sense fer-ho. ¡La bala! té el bàsic, l'expansió Dodge City i dues ampliacions de 15 cartes cadascuna que no s'han publicat per separat. El joc de daus també és molt recomanable i les partides són més curtes.
 Pequeñas grandes galaxias està molt bé! És un joc que perfectament podria costar 40€, però s'ha publicat en un format petit per abaratar el PVP de cara al client. Un joc de daus amb molta estratègia. A jo m'ha sorprés molt gratament.
 Ninja Camp (el tenim disponible en anglés) és un joc de mecànica senzilla però fa que et pensis molt, molt quins moviments fas perque pots quedar aïllat del taulell (distint en cada partida) si no selecciones bé les cartes que vols aconseguir. Un joc amb més xixa del que podria semblar.
 Kung Fu, quant de temps! A partir de 4 jugadors, és un joc de destresa i agilitat mental i visual, amb un component d'intercanvi de cartes entre jugadors. Frenètic i molt recomanat si vos agraden jocs com Tweegles, Jungle Speed, Bloobz, Fantasma Blitz, etc.
 Bar Bestial és fàcil d'entendre i jugar, i has d'estar sempre al loro de quines cartes s'han jugat ja perque els rivals no et sorprenguin amb moviments inesperats. Un joc familiar i un filler perfecte.
 Nosocomio és un joc de puteo per fer unes rialles. Passa els teus pacients als altres jugadors, cura'ls o desfes-te d'ells així com puguis. A jo em recorda a Virus, però com una versió més avançada.