lunes, 27 de julio de 2015

Qíahn Tactics! Encara no el teniu?

Dissabte vaig jugar a Qíahn amb Javier Ordax, el seu creador.
El darrer pic em va fotre tal pallissa que va aconseguir que no tengués més ganes de provar el joc!
Dissabte va ser diferent.
Vaig tenir l'oportunitat de tastar amb ell algunes de les moltes modalitats de joc d'aquest ídem de taula. Des de les destinades per infants, com les versions amb i sense daus, jugar amb 3, 6 o 12 unitats ocultes i amb l'intervenció o no dels Deus de Qíahn (Qíahn és un món completament creat amb un rerafons molt ric, i Javier ho fa servir per ampliar el seu joc de Taula, Qíahn Tactics).
Però la millor propaganda que li puc fer, és que quan vaig acabar de provar el joc, el vaig comprar per jugar amb els amics!
Gràcies, Javier!
I recordau que tenim aquest wargame amb background molt potent i uns dissenys i dibuixos més que profesionals (un aspecte molt cuidat per Ordax i els seus col·laboradors dissenyadors i il·lustradors) a la venda a la llibreria per només 13€.
Aquí teniu uns quant enllaços d'interés:



https://www.facebook.com/pages/Q%C3%ADahn-Tactics/459357490765534?fref=ts
https://www.facebook.com/pages/Q%C3%ADahn-JdR-la-moneda-de-los-hombres-Q%C3%ADahn-RPG-the-coin-of-the-men/476445255708728?fref=ts